Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 22 października 2013

Tydzień Inspiracji - Gra w kolory - odsłona 4


W tym tygodniu inspirujemy Was kolorami. Kolor, który wybrałam to szary - nie należy on może do moich ulubionych, ale jest to kolor, z którym dobrze mi się pracuje.
Stworzyłam monochromatyczną ramkę z bliźniaczkami naszych znajomych. Tu na zdjęciu mają zaledwie kilka godzin, w rzeczywistości mają już 4 miesiące - przeurocze dziewczynki :)


Każda z warstw jest podklejona kosteczkami 3D, dzięki którym cała kompozycja jest przestrzenna i lekka.


Mam nadzieję, że trochę Was zainspirowałam do pracy z tym kolorem  :)
Pozdrawiam serdecznie
Zielonooka

Poniżej galeria materiałów:

Cały czas czekamy na Wasze prace - poniżej możliwość wklejenia linka przez inlinkz.

2 komentarze:

mosia pisze...

piękna praca, a jakie zdjęcie! - cudo!

Anonimowy pisze...

wiele w niej miłości ... piękna

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)