Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 11 grudnia 2013

Tydzień Inspiracji - Elfy Świętego Mikołaja - odsłona 3


Grudniowy temat naszego Tygodnia Inspiracji to dobra motywacja do tego żeby wcześniej zapakować prezenty. Ja praktycznie zawsze zostawiam to na ostatnią chwilę i potem często okazuje się, że mam za mało papieru albo wstążki. Ale nie tym razem! Prezenty już zapakowane, a ja rozpędziłam się w robieniu zawieszek do prezentów jak mała fabryka. Rzecz jasna, Elfia ;)




Bazę zawieszek wycięłam z kartonu. Następnie użyłam złotej mgiełki Studio Calico. Przykleiłam dekoracyjne paski wycięte z papieru z kolekcji "Czułe Słówka" Galerii Papieru. Zrobiłam dziurkę i przewlekłam złoty sznureczek The Twinery. Ale ponieważ moje prezenty w tym roku mają dwa rodzaje "wdzianek", powstały też inne zawieszki - tym razem na bazie papieru z kolekcji Heidi Swapp "Believe".


I tutaj właśnie fabryka wyrobiła 120% normy ;) Z tej okazji zapraszam Was na candy. 


Jeżeli macie ochotę na zestaw 10 zawieszek do prezentów wystarczy, że zostawicie komentarz na moim blogu tu --->klik. Czas macie do soboty 14.12.2013 do północy. W niedzielę wylosuję 1 osobę, do której polecą zawieszki. 
Zapraszam serdecznie i pozdrawiam
Wasz Elf Ulietta

A poniżej lista materiałów z ulubionego sklepu Elfów:

Oj, prezentowo się zrobiło na naszym blogu :) A jak tam u Was z pakowaniem świątecznych upominków? Czekamy na Wasze inspirujące pomysły do niedzieli włącznie. Poniżej możliwość wklejania linków przez inlinkz.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)