Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 6 lutego 2014

Odkryte na nowo


Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam odkrywać dodatki, kwiaty itp. ze starszych kolekcji, o których często zwyczajnie zapominamy w natłoku nowości. Warto czasami poszperać po sklepie, by znaleźć takie perełki, na jakie ja trafiłem. Jako pierwsze wpadły mi w oko kwiaty Kaisercraft Ribbon Roses Cream - duże, tiulowe, w delikatnym kremowym kolorze i do tego jest ich aż 8 w opakowaniu (zestaw idealny - szybko się nie skończy :D). Okazało się, że róże te rewelacyjnie skomponowały się z kwiatami Primy Marketing "Charlotte" w kolorze Melon oraz z papierami z kolekcji "Sen Motyla". I w taki oto sposób powstały dwie karteczki, które dziś mam przyjemność Wam pokazać :)



Tych, dla których nie wystarczy w sklepie kwiatów Charlotte Melon, pocieszam - odcienie Nectar oraz Coral Ice z tej samej serii komponują się równie pięknie zarówno z tiulowymi kwiatami, jak i z kolekcją "Sen Motyla" oraz z innymi papierami w delikatnych pastelowych barwach. Dzięki tym kwiatom Wasze prace zyskają wiele lekkości, delikatności i romantyczności.


Przy okazji - polecam Wam też pudry do embossingu Super Fine Detail firmy Ranger - właśnie po dłuższej przerwie są znów dostępne w sklepie :) Absolutnie niezastąpione przy embossowaniu misternych, delikatnych wzorów.


Jedynym problemem może być fakt, że kwiatów z serii Charlotte mamy ostatnie opakowania na naszych sklepowych półkach, więc... mam nadzieję, że tym razem uda mi się domówić choć jedną paczkę, bo ostatnio, niestety, znalazłem się przy kasie już z pustym koszykiem. Tak, tak, nie tylko Wam się to zdarza :D

A kto będzie mógł zawitać w najbliższą sobotę na targi Craft Wawa, niech zajrzy koniecznie na nasze stoisko. Będzie można zobaczyć na żywo m.in. dzisiejsze kartki oraz inne prace autorstwa naszego Design Teamu oraz spotkać się z nami osobiście na scrapkowym stoisku :)

Pozdrawiam ciepło i ściskam
ScrapMan

A tu znajdziecie bardzo przydatne materiały:

1 komentarz:

Aszczka pisze...

ta druga karteczka ma świetną kompozycję i faktycznie kwiaty robią wrażenie ;-)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)