Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 29 maja 2014

Dziecięco z kolekcją "Illumination"



Dziś chciałbym Wam pokazać scrap z moją córką, którą fotograf uchwycił z filuterną miną, gdy chowała się pod stołem :)
 

Ta chwila kojarzy mi się z zabawą i beztroską, więc postanowiłam ją oprawić lekko i z dużą dawką zabawy.
W tym celu wykorzystałam wykrojnik w kształcie plastra miodu, ale pobawiłam się również elementami wyciętymi ze środka. Stanowią one element kompozycji, zaś ramkę z tego wykrojnika podbarwiłam mgiełką w kolorze "Bronze".


Cały scrap powstał na papierze z kolekcji Illumination, do którego dołożyłam nawiązujące kolorystycznie tagi oraz gotowe wycięte elementy w kształcie serduszek i gwiazdek.
Aby dopasować ciemne tło do tychże elementów postanowiłam dodać akcenty nakładane przez maskę Tima Holtza za pomocą białego tuszu chalk edger, który pięknie i intensywnie "zakwitł" na tym tle.
 

Dodałam też kropeczki wykonane z pomocą złotego Perlen Pena. Takie drobne elementy zawsze wspaniale wzbogacają pracę :)



 Mam nadzieję, że podoba się Wam taki scrap :)
Kto powiedział, że czarne tło nie pasuje do dziecięcych scrapów? :)
pozdrawiam
JaMajka

Użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)