Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 12 lipca 2014

You Are My Happy

Witajcie :)
Ostatnio pokazywałam Wam głównie strony Pocket Scrapbooking, więc w końcu nadszedł czas na coś innego. Tym razem będzie to kartka, bo odkąd tylko zobaczyłam kolekcję You Are My Happy, wiedziałam, że powstanie mega słodka karteczka!


Wykorzystałam naklejki, enamel shapes i oczywiście papiery! Bardzo podoba mi się, że są w tej kolekcji papiery z elementami do wycięcia – kołami i kartami do scrapbookingu kieszonkowego. Można kupić tylko papiery, a i tak mieć wiele elementów do urozmaicenia pracy (chociaż prawda jest taka, że dodatkom do tej kolekcji nie można się oprzeć!).


Mimo, że miało być słodko, to jednak pod koniec było minimalnie za słodko i mdło, więc zdecydowałam się na narysowanie czarnych przeszyć, które w takich sytuacjach są zawsze dobrym wyborem ;)



Pozdrawiam ciepło!
Asia

Wykorzystane produkty:

1 komentarz:

arelierbymary pisze...

świetne kolory :) świeże i energetyczne

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)