Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 15 listopada 2014

Tydzień Inspiracji - PAMIĘĆ - Dzień 1

Witajcie!
Jak zwykle 15. dnia miesiąca rozpoczynamy nasze wyzwanie - Tydzień Inspiracji.
Tym razem mamy dla Was temat wprost idealny na listopadowe twórcze wieczory - "PAMIĘĆ".

Przez najbliższy tydzień nasz Design Team, będzie codziennie inspirować Was swoimi interpretacjami tego tematu, a na dole każdej notki możecie umieścić linki do Waszych prac.
Dla przypomnienia - kilka zasad :)
Spośród zgłoszonych prac nasz Design Team wybierze dwoje zwycięzców.
 
Pierwsza z wybranych osób zdobędzie tytuł Gościnnej Projektantki następnego miesiąca wraz z bonem do wykorzystania w sklepie na kwotę 60 zł. Zaś osoba, która w naszym głosowaniu zajmie drugie miejsce, otrzyma bon na 50 zł. Oprócz tego wylosujemy dwie osoby, które otrzymają nagrody niespodzianki - zestawy produktów ze sklepu.

Listopadowy Tydzień Inspiracji rozpoczyna nasza Gościnna Projektantka - zwyciężczyni październikowego wyzwania - autorka pięknych i wyjątkowych mediowych prac - Kolorowy Ptak.


Witajcie,
na początku chciałam podziękować zespołowi scrapki.pl za wyróżnienie mojej pracy oraz możliwość publikacji podczas Tygodnia Inspiracji.
Hasłem przewodnim w tym miesiącu jest "PAMIĘĆ" - słowo, które można zinterpretować na tysiące różnych sposobów. Ja jednak zdecydowałam się powrócić do czegoś klasycznego, jednakże w odmienionej formie.
Sięgnęłam po okładkę albumu fotograficznego, w którym, jak wiadomo, można przechowywać mnóstwo pięknych wspomnień.



Jako podkładu użyłam kartek ze starej książeczki, które przykleiłam za pomocą Soft Matte Gel. Następnie wykorzystałam maskę Bubbles i 3D Matte Gel, żeby nadać trochę dodatkowej faktury. Na grzbiet przykleiłam kawałek zadrukowanego materiału, aby uniknąć efektu sztywności w trakcie otwierania i zamykania.



Wykorzystałam stempelki i taśmy Tima Holtza. Gdzieniegdzie rozmazałam Texture Paste Clear Crackle, żeby nadać odrobinę efektu vintage. Jak już wszystko wysłcho wykorzystałam Glimmer Misty i złotą farbkę Silks. A na koniec dodałam klucz i skrzydła również od Tima Holtza.



Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja interpretacja i że przyłączycie się do listopadowego wyzwania.

pozdrawiam
Kolorowy Ptak

Produkty, których użyłam:


A teraz Wasza kolej :) Na Wasze prace, zainspirowane naszym hasłem przewodnim, czekamy do wtorku, 25 listopada do północy. Przypominamy, że prace nie mogą być publikowane wcześniej :)

2 komentarze:

JaMajka pisze...

Cudne kolory i faktury <3

Kasia Udalska pisze...

Zawsze jestem pełna podziwu dla osób, które potrafią tak szaleć z mediami :) cudna inspiracja!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)