Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 27 lutego 2015

Pierwsza Komunia

Pamiątkę komunijną w postaci małego albumiku ozdobiłam papierami z Galerii Papieru - "Wiek niewinności" oraz cudowną kolekcją tekturek ze Scrapińca. Pamiętam jak kilka lat temu wycinałam kielichy z kółek, więc dziś z wykorzystaniem gotowych tematycznych tekturek - zrobienie takiej pracy to zaledwie kwestia kilku godzin.
  


Na okładce embossing przestrzenny (ostatnio bardzo go lubię!) i delikatne muśnięcie mgiełką Lindy's Stamp Ing. Całość delikatnie dotykałam farbą akrylową i posypywałam brokatem.

  
  

Na każdej stronie zostawiłam miejsce na jedno zdjęcie.











  
 
Czy Wy też musicie zmierzyć się z tym tematem?
Zajrzyjcie koniecznie do naszego sklepu, będzie Wam o wiele łatwiej :) 
  
Serdecznie pozdrawiam, 
Dorota
  
Produkty, które wykorzystałam:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)