Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 18 marca 2015

Zlotowe wspomnienia

Hop hop!
Tak jak niedawno obiecałam - opowiem Wam troszkę o warszawskim zlocie ;) Był to mój drugi zlot w życiu, poznałam wiele przesympatycznych scraperek, wyściskałam się z tymi, które już wcześniej znałam z sieci. Miałam także okazję wyściskać naszą scrapkową drużynę ;) Co prawda nie całą, ale co się odwlecze, to nie uciecze Martuś ;) 
Standardowo wymacałam mnóstwo przydasi, troszkę się obkupiłam i wróciłam do domu z wielkim uśmiechem, mnóstwem zdjęć (dzięki mojej siostrze, która była naszym fotografem :*) i nowymi pomysłami. 
Dziś mam Wam do pokazania kolejny insta album od We R Memory Keepers :)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba - ja uśmiecham się za każdym razem, gdy go przeglądam ;)

  
Takie zloty to wspaniała przygoda! A już za kilka dni będziecie mieć okazję odwiedzić stoisko naszego sklepu na łódzkim Skrapowisku. Nie przegapcie takiej szansy :) Już jutro zdradzimy Wam więcej szczegółów :) 

Pozdrawiam ciepło!
Smile_Art

Materiały, które wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)