Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Project Life Gosi

Hop hop!
Jak tam Wasze nastroje? :) Mój poprawia się zawsze, kiedy siadam do mojego PL :) Tzn. najpierw jest małe załamanie, że tyle tygodni do nadrobienia, ale później znowu się uśmiecham przeglądając zdjęcia. Podczas przygotowywania tych stron nie było inaczej. Znowu powróciłam do zlotowych zdjęć ;)



Kolejny tydzień upłynął mi w pracy, ale nadrobiłam to później miłymi spotkaniami <3
  

Tydzień 10 jest wypełniony po brzegi kwiatami- tak, to był ten moment, kiedy poczułam, że nadchodzi już wiosna ;)
 

Te trzy tygodnie powstały dzięki kartom do Project Life, które zrobiły na mnie naprawdę ogromne wrażenie! Watercolor journal i  Dreamy pasują do siebie idealnie dzięki pastelowym barwom :)
Dodatki I AM nadal rządzą!
 


Napis Heidi Swapp cudnie współgra z kartami od HS.
  


Mam nadzieję, że moje strony Wam się spodobały :)
Ściskam gorąco!
Smile_Art

Materiały, które wykorzystałam:

1 komentarz:

Madeleine pisze...

Wow !!! Super prace :) Jak kolorowo i bogato. Cudowna pamiątka :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)