Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 20 lipca 2015

Pocket Scrapbooking


Witajcie Kochani! :*
Mam nadzieję, że nie nudzą Wam się moje strony Project Life :) Dziś chciałabym Wam pokazać, że w bardzo łatwy sposób można połączyć ze sobą kilka kolekcji kart tak, żeby tworzyły one spójną całość.




Kolekcja "Watercolor Journal" jest prześliczna, ale nie ma w niej złotych akcentów :D 
Dla przełamania dorzuciłam karty "Golden" oraz z kolekcji "Gold Foil Mini Kit" i strona od razu wydaje się bogatsza mimo niewielkiej ilości dodatków. 
Fajnym rozwiązaniem dla pustych kart jest wykorzystanie rubonsów bądź też naklejek lub stempli.
 


Tutaj dodałam napisy, które ostatnio bardzo pasują mi do wszystkiego, a także przesłodkie serduszko ze studia Calico.
  

W tym majowym tygodniu wiele się u mnie działo jeśli chodzi o scrapową sferę mojego życia- podochodziły paczki i pierwszy raz od dłuższego czasu zrobiłam stronę Art Journala, która naprawde mi się podoba! :)
 
Mam nadzieję, że to będzie przyjemny poniedziałek!
Ściskam,
Smile_Art
 
Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)