Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 13 sierpnia 2015

Magiczny moment

Hej kochani :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was scrap ze zdjęciem letniej (prawie pustej!) plaży o bardzo wczesnej godzinie :) Zwykle jestem strasznym śpiochem i do głowy by mi nie przyszło, żeby z samego rana odwiedzać plażę... Zmusiły mnie jednak do tego okoliczności i szczerze mówiąc ogromnie się z tego cieszę. Był to naprawdę magiczny poranek, który bardzo chciałam utrwalić. A scrap w drewnianej ramce, ustawiony na półce, będzie mi o nim cudownie przypominał.

 
Jako tło wybrałam papier z kolekcji "Lost and Found" 7 Dots Studio - delikatny beżowo-szary z przetarciami - świetnie zgrał się z piaskiem na zdjęciu! Użyłam także papierów z nowej letniej kolekcji "Summer Crash" Maja Design. Lubię kiedy w moich pracach zakodowane są różne sekrety... A nazwy obu kolekcji bardzo pięknie się tutaj nadały :)
 


Najbardziej lubię tworzyć prace, które potrzebują sporo czasu :) Może nie widać tego w końcowym efekcie, ale na tle sporo się dzieje. Rozbieliłam część tła za pomocą białej mgiełki Lindy's Stamp Gang, do której miejscami dodałam farby Distress Paint. Dodałam także magiczny proszek do embossingu Shabby Green i chlapnięcia ciemnoszarą farbką Twinklig H2O
 

Nie mogło także zabraknąć scrapińcowych tekturek - zwłaszcza z letnio-morskiej kolekcji :) Tekturki przerobiłam swoim ulubionym sposobem - za pomocą czarnego UTEE i pasty złotniczej, która nadaje im cudownie metaliczny wygląd.
 


Elementem tła są także literki wykonane za pomocą maski Tima Holtza i pasty strukturalnej. Uwielbiam takie strukturalne akcenty w swoich pracach!
Jest tu jeszcze jeden mediowy element, na który powinniście zwrócić uwagę :) Do naszego sklepu po długim czasie powróciły farbki Claudine Hellmuth, które absolutnie uwielbiam. Śliczne satynowe farbki w niewielkich buteleczkach z precyzyjnym aplikatorem służą mi od dawna i bardzo się cieszę, że w końcu mogę uzupełnić swoją kolekcję o nowe kolory :) Tutaj wykorzystałam białą farbkę do lekkiego "przybrudzenia/postarzenia" kwiatków i beżową farbkę ("Traditional Tan" - idealny kolor na plażowego scrapa, prawda? ;) ) do wykonania małych kropeczek.


Mam nadzieję, że Wasze lato również dostarcza Wam magicznych momentów :) Nawet jeśli do plaży macie trochę dłuższą drogę niż ja ;) Tak naprawdę magiczne chwile mogą się nam przydarzyć wszędzie - wystarczy tylko uważnie patrzeć :)
 
pozdrawiam serdecznie
Anai

Produkty, które wykorzystałam:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)