Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 4 września 2015

Górskie wspomnienia

Hop hop! :)
Witam Was w kolejnym miesiącu :) Czas strasznie szybko ucieka. Wakacje się kończą, na szczęście ja ten etap mam już za sobą :D Dziś w ramach wspomnienia tegorocznych wakacji, chciałabym podzielić się z Wami górskim scrapem. Uwielbiam góry, mimo iż rzadko w nich jestem. Tym razem wybraliśmy niższe, żeby sprawdzić wytrzymałość mojej kostki (awaria po skręceniu), ale Tatry tak bardzo mnie wołają! :)
Scrap, którego przygotowałam jest troszkę nietypowy jak dla mnie, bo na ciemnym tle i bez gessa.
Skleiłam go ze ślicznej kolekcji Galerii Papieru - "Piękny Umysł".


Nowością w mojej kolekcji przydasi są wakacyjne naklejki Simple Stories. Lubię je używać nie tylko typowo na zdjęcia, co da się zauważyć w mojej pracy.
  

Nie można zapomnieć o primowej "koronce", która już od dawna ma specjalne miejsce w moim serduchu! :))
 

A jakie są Wasze tegoroczne wspomnienia? Chętnie o nich poczytamy.
Gorąco pozdrawiam!
Smile_Art

Produkty, które wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)