Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 23 listopada 2015

Świąteczny domek

Witajcie Kochani,
dzisiaj mam dla Was kolejny świąteczny projekt, tym razem jest to ośnieżony domek.
  

Ozdobiłam go dużą ilością gałązek, szyszek, kolorowych kuleczek. Użyłam również pięknych kwiatów świątecznych Wild Orchid Crafts.
  

Ściany i dach domku pokryłam pastą strukturalną, aby uzyskać delikatną „drewnianą” fakturę, a następnie całość pomalowałam farbami Silks. Ostatecznego charakteru nadaje mojej pracy bardzo duża ilość sztucznego śniegu, który jeszcze przed wyschnięciem posypałam grubym brokatem.
  



  
Własnoręcznie wykonany ozdoby świąteczne są idealną dekoracją domu, u mnie na pewno będzie ich w tym roku wiele :)

Pozdrawiam,
Kasia
  
Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)