Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 2 grudnia 2015

Gratulacje dla rodziców


Idą Święta! Każdy się do nich szykuje, prawda? A tymczasem życie toczy się normalnym torem. Dzieci chodzą do szkoły, dorośli do pracy, ktoś idzie do kina, ktoś gra na komputerze. A Piotruś wybrał sobie ten czas na swoje narodziny :) Mimo przedświątecznego czasu i zabiegania gratulacje dla szczęśliwych rodziców MUSZĄ być :)
Zrobiłam zatem karteczkę w przygaszonych kolorach beżu i turkusu. Bazą są papiery Maja Design "Vintage Summer" - mój ulubiony padzik już mocno się skurczył :(
  

 
Sięgnęłam po tusze distress (w naszym sklepie znajdziecie ich sporo, a niedobory ciągle uzupełniamy) i pokolorowałam nimi grafikę ślicznego bobaska od Mo Manning. Tu i ówdzie postawiłam kreski i kropki białym markerem Sharpie dla uzyskania trójwymiarowego efektu.
  


Tym samym markerem (bardzo dobrze kryjącym!) pobieliłam napis ze Scrapińca i domalowałam paski na małej klamerce.
  

Ostatnia sprawa to kompozycja kwiatowa: moje ulubione kwiaty Petaloo, małe różyczki Wild Orchid Crafts oraz zielony sznurek jutowy Primy. Jeszcze kilka kropli zrobionych preparatem Mini Glossy Accents i kartka może powędrować do świeżo upieczonych rodziców.
  

   
Aaaa! Zanim wręczycie kartki sprawdźcie, czy nie zapomnieliście o wypisaniu życzeń!
Dobrego grudnia Wam życzę!
Magda - mamajudo

Wykorzystane materiały:

1 komentarz:

GosiaMachynia pisze...

Oj jaka słodka :)) Bardzo mi się podoba !!!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)