Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Noworoczne postanowienia

Witajcie!
Dziś mam dla Was art journalowy wpis ze zdjęciem, który można zinterpretować jako wstęp do postanowień noworocznych :) 

 
Wiosenne kolory były mi bardzo potrzebne, dlatego użyłam mgiełek Lindy's Stamp Gang w zieleni i w koralowo-różowych odcieniach. 
  
 
Dopasowałam do tej kolorystyki tagi i naklejki z kolekcji "Lost and Found", którą jeszcze znajdziecie w naszym sklepie.
  
 
Kwiatki z płótna zabarwiłam mgiełką i potuszowałam na brzegach tuszem Chalk edger.
 
 
Świetnym dodatkiem okazała się drewniana linijka, którą postarzyłam tuszem oraz metalowe piórka.
  
 
Scrapińcowy napis po zabarwieniu mgiełką pokryłam bezbarwnym tuszem i pudrem do embossingu.
  
 
Życzę Wam owocnego, kreatywnego i pełnego koloru Nowego Roku 2016 :)

pozdrawiam
JaMajka
 
Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)