Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 25 sierpnia 2016

Miłosny album


Witajcie,
dzisiaj przygotowałam okładkę albumu harmonijkowego Eco-Scrapbooking. Od kilku dni możecie znaleźć produkty tego producenta w naszym sklepie, co bardzo mnie cieszy, bo te znakomitej jakości polskie produkty lubię od dawna :)


Główną ozdobą okładki są tekturki ze Scrapińca pomalowane farbami Twinkling H2O's oraz ozdobione brokatem w kleju Stickles. Użyłam koloru złotego, ale bardzo lubię wszystkie. Idealnie trzymają się powierzchni, dzięki czemu brokat jest tylko i wyłącznie na naszej pracy, a nie wszędzie wokół. Za jego pomocą zrobiłam też małe kropeczki wokół okładki.
  

Papier również pochlapałam farbkami, gdzieniegdzie dodałam też brokat w kleju oraz kilka cekinów. Dostępne są w szerokiej gamie kolorystycznej, więc zawsze znajdzie się jakiś pasujący do naszej aktualnej pracy.
 


Życzę Wam miłego dnia,
Kasia
  
Wykorzystane produkty:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)