Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Słoneczne dni


Hej!
Lato w tym roku nie zachwyca nas upałami bo albo ciągle pada, a jak już nie pada to niebo jest cały czas zachmurzone. Jednakże, na początku lipca, kiedy było jeszcze trochę więcej słonecznych dni niż aktualnie złapałam za aparat i udało mi się zrobić kilka naprawdę letnich fotek. A oto jedna z nich oprawiona w bardzo letnie kolory:
  

Dawno nie robiłam LO'sa z ramką więc kolorowa kratka z wiosennej kolekcji Echo Park skusiła mnie aby takiego właśnie poczynić. ;)
  

Pod zdjęciem znalazły się natomiast papier z równie kolorowego padu papierów z kolekcji "Citrus Bliss" Pink Paislee.
  
  

Cała kompozycja z papierów jest dosyć prosta więc postawiłam na mnogość dodatków/ ;) Użyłam więc bardzo kolorowych naklejek Simple Stories, białej serwetki Doodlebug Design, drewnianego serduszka Pinkfresh Studio z kolekcji "Felicity" oraz enamel dotsa WRMK. ;)
    

Tytuł stworzyłam za pomocą naklejek z napisami Jillibean Studio. Do jego urozmaicenia użyłam brokatowego "&" z alfabetu Heidi Swapp i serduszka od Fancy Pants. ;)
  
   
Jak zawsze nie mogło zabraknąć małego akcentu u góry LO'sa. Tym razem świetnie kolorystycznie zgrała mi się gumowa naklejka Pinkfresh Studio z kolekcji "Life Noted"
No i właśnie takie mamy lato. Mam nadzieję, że tak jak ja staracie się mimo wszystko czerpać z niego same pozytywy. ;)
Uściski! :*
Nats

Użyte materiały:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)