Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 26 września 2016

Mediowa kartka Kasi

Witajcie,
na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę w klimacie vintage. Nie goszczą one zbyt często w moim warsztacie, jednak przy okazji różnych imprez rodzinnych nie wypada pokazać się z gotowym, sklepowym produktem :)

Kartkę zrobiłam na kraftowej bazie z Eco-scrapbooking i zamknęłam ją w pudełku od tego samego producenta. Bardzo lubię te pudełeczka, składają się bez najmniejszego problemu i nie wymagają użycia kleju czy taśmy.
  

Użyłam przepięknych papierów Maja Design. Bardzo lubię ich starociowy klimat oraz świetną jakość. 
 

Nie byłabym sobą, nie dodając do mojej pracy chociaż odrobiny mediów. Tym razem naniosłam przez maskę pastę modelującą i posypałam pudrem do embossingu Stampendous w kolorze Shabby White. Uzyskałam delikatną fakturę z białymi i złotymi drobinkami pudru.
  

   
Życzę Wam miłego, inspirującego tygodnia!
Kasia
  
Produkty, które wykorzystałam:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)