Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 10 grudnia 2016

Świąteczne karteczki Kasi

Witajcie,
dzisiaj chciałam pokazać dwie proste, świąteczne karteczki. Do ich zrobienia wykorzystałam piękną kolekcję My Mind's Eye - Sugar Plum.



Bardzo lubię używać w moich pracach brokatu, lubię jak się błyszczą. A ponieważ kartki świąteczne MUSZĄ się błyszczeć, zachęcam Was do używania mnóstwa brokatu :) Ja wykorzystałam ten w kleju - Stickles, ale również brokat sypki. Jest doskonały do ozdabiania tekturek.
  

A co zrobić, żeby brokat został na naszej pracy, a nie był wszędzie naokoło? Ja pokrywam wybraną tekturkę lub wycinankę pudrem do embossingu (kolor wg potrzeby) lub UTEE i rozpuszczam nagrzewnicą. Następnie biorę brokat, przez chwilę ponownie nagrzewam zembossowaną powierzchnię i od razu posypuję brokatem. Pamiętajcie, aby na tą chwilę odsunąć nagrzewnicę, bo jej podmuch sprawi, że brokat będzie wszędzie, ale nie tam, gdzie powinien :) Tak ozdobione tekturki na pewno nie będą się obsypywały.
  


Życzę Wam miłego weekendu pełnego kreatywnych zajęć :)
Kasia
  
Wykorzystane produkty:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)