Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 5 stycznia 2017

JaMajka i jej tagi :)

Witajcie w Nowym Roku :) 
Pragnę Wam życzyć duuużo kreatywności i licznych chwil do kreatywnego wykorzystania!
Jak już wiecie, bardzo lubię tagi i techniki mixed mediowe, a najbardziej lubię łączyć to i eksperymentować.


Dziś nie inaczej - tagi z ciekawym mixed mediowym tłem wykonanym z pomocą pudrów do embossingu i modelującej pasty Finnabair.


Do ozdoby oczywiście kwiaty, kryształki i szydełkowe gwiazdki. 
Krawędzie kwiatów i niektórych elementów pomalowałam kolorowymi mgiełkami, 
dzięki temu całość gra kolorystycznie i jest spójna.


W kompozycję wplotłam tekturki ozdobne, ćwieki i stemplowania.



Lubię też dodawać akcenty z perełek w płynie i kropeczki emalii, urozmaicają one pracę.


Nie chciałam się trzymać stylu shabby shic, dlatego tagi są jasne i pastelowe, ale zwariowane, pazurka dodają im przedarcia czy kartki z notesu - bardzo lubię miksować style :)

Kochani, mam nadzieję, że spędzicie z nami 2017 rok i że blog sklepu scrapki.pl będzie dla Was przyjemnym przystankiem przy porannej kawie :)  





Wykorzystane materiały:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)