Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 13 kwietnia 2017

Księga gości trochę inaczej.

Hej!



Sezon komunijny w pełni, a ja ostatnio miałam do wykonania bardzo ciekawy projekt.


Wydawać by się mogło, że to zwykła księga gości jednak elementem zaskoczenia mogą okazać się karty, które miały być... czarne!
Okładkę okleiłam deseczkowym papierem z Agaterii oraz arkuszem Galerii Papieru "Jak we śnie II 02".



Ozdobną ramkę oprószyłam brokatem i podkleiłam na kosteczki 3D. 


Do umieszczenia przywieszki na sprężynie użyłam woskowanego białego sznurka, a na niej samej umieściłam alfabet z zestawu naklejek Simple Stories "Love & Adore" oraz serduszko z zestawu enamel dotsów MME.




W środku natomiast rozkwitły róże za sprawą różanego papieru Galerii Papieru. Dodatkowo  całość wzbogaciłam o róż papieru "Ginger" z UHK Gallery i krem papieru "Gra w kolory II 02".




Pierwsza strona to cytat oraz delikatne złote ozdoby takie jak np. wąska taśma washi w paski.
Mam nadzieję, że taka wersja księgi gości przypadnie Wam do gustu.
Buziaki! :*
Nats

Wykorzystane materiały:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)