Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 23 kwietnia 2017

strona w albumie Project Life bez kart do Project Life ;)

Witajcie!


Na Skrapowisku w Łodzi udało mi się dorwać na scrapkowym stoisku śliczny pad papierów "Lovely Day" Dear Lizzy. Już teraz żałuję, że nie wzięłam dwóch :P papiery są śliczne, mają bardzo delikatne wzory a kolory jak znalazł dla mnie! Postanowiłam więc, że zrobię z nimi stronę w moim albumie. 


Docięłam więc odpowiednio rozmiar pod kieszonkę i gotowe! Wzory są tak urocze, że nie potrzeba im żadnych zdobień. Strona tytułowa jak zwykle ostemplowana nowym datownikiem z serii Currently :) 


Żeby jednak wzorów nie było zbyt dużo, postanowiłam małe kieszonki wypełnić małymi kartami żeby trochę stonować stronę. Ta poniżej ozdobiona jest die cutem od PinkFresh Studio. 



Jak widać - wcale nie trzeba mieć specjalnie dedykowanych kart do Project Life, by zacząć z nim przygodę i dobrze się bawić! Pamiętajcie o tym, żadnych wymówek! :)



Wykorzystałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)