Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Ślubnie

Witajcie, mili Odwiedzający, na Scrapkowym blogu :-)

Święta, Święta - i po Świętach, prawie ;-) Na osłodę mam dla Was dzisiaj ślubną kartkę (wszak sezon ślubny niedługo wkroczy w najgorętszą fazę):


Kartka powstała na bazie delikatnej, romantycznej kolekcji Amelia Rose od Prima Marketing. Najpierw ułożyłam warstwowo postarzone papiery, a potem dodałam tekturkowy zawijas Miszmaszu Papierowego, który wyznaczył układ kompozycji kwiatowej:


Do kwiatów dodałam wstążeczkę vintage i koronkę, a stemplowany na pasku papieru napis umieściłam ponad kwiatami. Znalazło się również miejsce dla piankowych naklejek z kolekcji Amelia Rose:


Całość uzupełniają delikatne, połyskliwe cekiny, które współgrają z metalizowanymi akcentami papierów:


Całość dała miłą dla oka przestrzenność :-)


A oto lista wykorzystanych materiałów, jakie znajdziecie w naszym sklepie:



Ja jestem całkiem zadowolona z efektu, a Wam jak się podoba?

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)