Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 13 października 2018

Planner ślubny.

Hej!
Jak myślicie co robi typowa scraperka gdy dowiaduje się, że jej przyjaciółka wychodzi za mąż? 
Oczywiście przygotowuje dla niej ślubny planner!


Do oklejenia bazy notesu użyłam krateczki z Lemoncraft oraz deseczek z Mintay.






Okładkę postanowiłam utrzymać w prostym stylu tak aby transport notesu był w miarę łatwy i nic przy okazji nie odpadało. postawiłam na na brokatowy tekturowy napis oraz naklejki transparentne ze ślubnej kolekcji "Always & Forever"


Dodałam też trochę płaskich naklejek z napisami z kolekcji "Good Vibes"



W środku zadbałam o kieszonki na okładce gdzie przyszła Panna Młoda będzie mogła włożyć luźn notatki. Na razie uzupełniłam je kartami do PL z kolekcji "Wedding Bliss".


Pierwsze dwie strony przeznaczyłam na swoistego rodzaju wstęp do plannera. Na pierwsze stronie jest miejsce na wpisanie daty ślubu natomiast na drugiej można wkleić zdjęcie z zaręczyn lub napisać parę słów o tym dniu póki jest to jeszcze w miarę "na świeżo".



W dalszej części plannera wykorzystałam wkład, który kiedyś Wam zaprojektowałam na własne potrzeby. Różni się jedynie czcionką w nagłówkach.

Użyte materiały: 




Buziaki! :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)