Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 17 września 2011

Printery - journal

FINN_SIGGIE 

Przychodzi taki moment, kiedy z lekkim zaniepokojeniem stwierdzam, że w moim "zeszycie ćwiczeń" lub jak kto woli - journalu zaczyna brakować miejsca. Jest to niechybny znak, że pora myśleć o nowe bazie do dalszych twórczych działań... przy okazji można w takim momencie popuścić wodze fantazji i przygotować stosowną do zawartości okładkę. 


Moja powstała na bazie tektury i świetnych papierów z serii Prima "Printery", które już same w sobie są naprawdę urokliwe. Ja postanowiłam je jeszcze "podrasować" używając Glimmer Mistów w odcieniach złota, brązu i spokojnego różu, którymi pokryłam warstwy utworzone z koronek, torebki herbacianej, bawełnianych taśm klejących i oczywiście odrobiny medium żelowego.



W kompozycji pojawiły się także guziki i płócienne elementy do barwienia firmy Prima, pochodzące z tej samej serii co papiery.



Na koniec odrobina stempli primowych z najnowszych kolekcji, tasiemka i  tusze - i okładka jest już gotowa do bindowania niezawodną bindowniczką "Bind-It-All".  Nic, tylko brać i żurnalować!
Finn

A oto użyte materiały:

3 komentarze:

oswojone hobby pisze...

wow,wow,wow

Offca pisze...

piękny jest

Matilde pisze...

Mmmmmm..... Rozmarzyłam się :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)