Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 22 listopada 2012

Pops of - Wspomnienia ukryte w słowach

LEJDI_SIGGIE1

Kolekcja papierów Pops of, którą I lowe scrap proponuje nam na zimę, od razu zawładnęła moim sercem. Na razie jednak wykorzystuję ją do oprawiania wakacyjnych wspomnień. Te kolory kojarzą mi się bowiem z niebem, morzem i letnimi ubraniami. 


Ponieważ zdjęcie, które wybrałam na scrapa, nie nawiązuje jednoznacznie do wakacji, postanowiłam nadać pracy letniego klimatu w inny sposób. Wykorzystałam coś, co jest moją prawdziwą pasją - słowa. Żeby nie było monotonnie, wybrałam kilka alfabetów, głównie Primy, i wymieszałam je na scrapie. Dzięki tym hasłom za jakiś czas będę mogła łatwo sobie przypomnieć, jakie okoliczności towarzyszyły powstaniu tej fotki. 




A teraz jestem bardzo ciekawa, jak Popsowe papiery sprawdzą się w zimowej aranżacji.

Lejdi

Użyte materiały:

1 komentarz:

Zanka pisze...

Mnostwo smaczkow w Twojej pracy! Czekam na ta zimowa:)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)