Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 17 maja 2014

Tydzień Inspiracji - CZAS - odsłona 3

Jest taki czas, za którym tęsknie całą zimę. To czas lawendy! :) Chyba Wam jeszcze nie wspominałam, że od kilku lat uprawiam tę aromatyczną roślinkę. Moje pole liczy sobie trochę ponad 500 krzaków. W sezonie roboty jest na nim po łokcie, ale jaka przyjemna to robota :) Teraz lawenda rozprostowuje gałązki pod zimie i wypuszcza zielone pędy, a ja pielę i czekam na czas zbiorów.



Bardzo lubię wykorzystywać geometryczne wzory jako tło pod zdjęciem. Sześciokąty wycięłam z papieru z pada Studio Calico z kolekcji Wandelust. Papier bazowy pochodzi z "listowej" kolekcji Pink Paislee.



Użyłam alfabetu Studio Calico, który jest lekko transparentny, dzięki czemu bardzo fajnie przykleja się do papieru. Moim osobistym hitem z ostatniej dostawy są kolorowe kartonowe chipboardy Studio Calico - serduszka, aparaty i geotagi. Używaliście ich już?



Macham Wam z lawendowego pola!
Ulietta

Użyte produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)