Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 10 października 2014

Uroki jesieni

Witajcie! 
Niestety nadeszła jesień, za którą nie przepadam, ale mimo wszystko są takie rzeczy, które właśnie jesienią kocham najbardziej. Żeby o tym pamiętać, kiedy przemoczona i zziębnięta wrócę do domu, zrobiłam mini albumik - chociaż nie wiem, czy to dobre określenie, bo nie ma w nim zdjęć ;)


Znowu postanowiłam na minimalizm - ostatnio naprawdę bardzo mnie do niego ciągnie. Zresztą grzechem byłoby zakrywać PRZEPIĘKNĄ kolekcję "Coffee Break" Primy.


Cudowne wzory wystarczyło dopełnić naklejkami i cekinami z równie urokliwej kolekcji "Life Emporium" Teresy Collins i to wszystko :)


Lubicie jesień? Czy tak jak ja czekacie na magiczny, zimowy czas?

Pozdrawiam ciepło
Asia

Produkty, których użyłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)