Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 23 lutego 2015

UTEE w akcji :)

W moim ostatnim poście mogliście zobaczyć kilka przykładów na użycie UTEE
A dzisiaj mam dla Was blejtram z UTEE w akcji.
  


Karteczkę z napisem LOVE pokryłam przezroczystym UTEE, raczej niedokładnie, a następnie popsikałam mgiełką Lindy's Stamp Gang. Im ciemniejszy wybierzemy kolor, tym wyraźniejszy będzie efekt. Możemy przetrzeć warstwę emalii chusteczką, ścierając z niej mgiełkę - papier bez preparatu pozostanie zabarwiony.
 

Tekturowy napis pokryłam natomiast białym UTEE, bardzo lubię ten błyszczący i wypukły efekt.
  

Tło mojej pracy przygotowałam z użyciem kilku kolorów farbek Twinkling H2Os. Kolory bardzo dobrze się łączą, tworząc ciekawe przejścia i zupełnie nowe odcienie. Wystarczy tylko psiknąć wodą i obserwować co się będzie działo. Między warstwy mojej pracy powtykałam zabarwioną mgiełkami gazę, dzięki temu prostemu sposobowi praca nabiera lekkości.
  


Zachęcam Was do eksperymentowania z mediami, szczególnie na blejtramach - zniosą dużo więcej niż papier :)
 
Pozdrawiam
Kasia
  
Wykorzystane produkty:

3 komentarze:

nieoceniampookładce pisze...

allee poszalałaś!! cudo!

Madeleine pisze...

WOW!!!!! Rewelacyjne wykonanie :)

JaMajka pisze...

Fantastyczna praca i super ciekawe tricki :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)