Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 20 lutego 2015

Art Journal

Witajcie! Dzisiejszy wpis na początku był ćwiczebnym tłem, na którym zastosowałam kilka warstw różnych papierów i materiałów. Potem dopiero po osiągnięciu satysfakcjonującego efektu - dodałam detale, napisy i dokończyłam kompozycję zszywkami i taśmą filmową.


Bardzo podobają mi się napisy tekturkowe ze Scrapińca, które występują w kilku różnych wersjach - tutaj zostały pofarbowane czarnym Staz-onem, ale równie dobrze możecie wykorzystać puder do embossingu czy farbki. 

  
Tło w pewnym momencie stało się zbyt jednolicie różowe. Wykorzystałam więc biały puder do embossingu, nałożyłam go przez maskę z kółeczkami, żeby rozjaśnić i urozmaicić moje mediowe tło. Oczywiście moim ulubionym produktem są mgiełki Lindy's Stamp Gang, których w sklepie jest całkiem sporo i można wybierać, i przebierać, aż znajdzie się swoją ulubioną mgiełkę. Ja postawiłam na róż i koralowy. Uwielbiam nanosić mgiełki wprost z rurki od atomizera, powstają wtedy intensywne zacieki i plamy koloru. 

 
Zachęcam Was do własnych eksperymentów z kolorem :) Może uda nam się przywołać wiosnę?

Pozdrawiam
JaMajka

Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)