Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 18 lutego 2015

Międzyzdroje

Hop hop!
W te wakacje nie było mi dane nigdzie wyjechać. We wrześniu jednak, razem z przyjaciółmi, spontanicznie zdecydowaliśmy się na jednodniowy wypad nad morze. Międzyzdroje nie przywitały nas słońcem, jednak naszych humorów nic nie było w stanie popsuć :) Poszwendaliśmy się po plaży, nawdychaliśmy jodu, pojedliśmy i naładowaliśmy baterie przed kolejnym tygodniem ;)
Postanowiłam przygotować album uwieczniający ten wspaniały dzień. W końcu wzięłam w swoje ręce prześliczny koralowy insta album :) Nie mogę się doczekać, by skleić kolejny!
Jako bazę wykorzystałam karty We R Memory Keepers
  
 
Nadały się także te zwykłe karty Project Life - jako przekładki pomiędzy kieszonkami ;)
 

Do mniejszych kieszonek wrzuciłam cekiny i je zaszyłam, co daje naprawdę fajny efekt.
  

Do ozdoby wykorzystałam wiele dodatków m. in. zestawy naklejek Primy oraz różnego rodzaju enamel dotsy.
  




Trochę detali:
Jestem fanką tych srebrnych naklejek Heidi Swapp.
  






Jak Wam się podoba taka forma zatrzymania wspomnień? Czy tak jak ja polubiliście te małe, słodkie insta albumy? Podzielcie się tym z nami ;)
  
Pozdrawiam goriąco!
Smile_Art

Produkty, które wykorzystałam:

2 komentarze:

Madeleine pisze...

Super albumik :D Uwielbiam takie uwiecznianie wyjątkowych dni :D

Nowe Love Papierowe pisze...

Super !

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)