Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 22 czerwca 2015

Kwieciste marzenia

Witajcie,
dzisiaj mam dla Was lekko bałaganiarskiego scrapa z moim zdjęciem z dzieciństwa, w delikatnej dziewczęcej kolorystyce i mnóstwem kwiatów. 
  

Złote napisy pochodzą z zestawu naklejek „Friends” firmy MAMBI. Naklejki są przezroczyste, ale w tym wypadku nakleiłam je na biały papier i wycięłam, aby były lepiej widoczne. Użyłam również pięknych wycinanek ze Scrapińca, z zestawu Far East, pomalowałam je za pomocą farbek Twinkling H2O’s, które są wręcz idealne do tego celu. 
 

W mojej pracy jak zwykle nie brakuje warstw, które uzyskałam za pomocą nie tylko papierów, ale i wycinanek z wykrojników, kwiatów, tekturek oraz sznurka.
  

  
Zachęcam Was do wyciągnięcia z albumów starych, rodzinnych zdjęć i nadania im nowego życia :) Dla mnie to była sama przyjemność.

Kasia
Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)