Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 30 lipca 2016

Miłosny album

Dzień dobry! :)
Dziś chciałam Wam zaprezentować albumik, który wykonałam na bazie klejonej. Składa się z 6 kart z kieszonkami, w które dodatkowo można powkładać zdjęcia lub zapiski.
Albumik jest swego rodzaju pamiętnikiem dla pary zakochanych, a co ostatecznie się w nim znajdzie - to już zdecydują sami obdarowani.
  
Na okładce umieściłam duże serce zrobione z masy paper Clay, następnie pomalowane czerwoną farbą, a na końcu złocone na wszelkie możliwe sposoby :)
  




Wewnątrz okleiłam karty papierem akwarelowym, który pomalowałam mgiełkami Lindy's. W centralnej części każdej karty znajduje się puste miejsce na zdjęcie lub zapiski.
  

   
Na 4 kartach umieściłam cytaty. Karty ozdobiłam papierem ze starej książki, wycinankami z Big Shota, koronkami i tekturkami ze Scrapińca.
  






Nie wiem czy wyszło tak, jak chciałam, ale wiem, że warto próbować wszystkiego co nowe. Do odważnych świat należy  :)


pozdrawiam
Dorota

Wykorzystane produkty:

3 komentarze:

Elżbieta Kubiak pisze...

Album jest zachwycający, zresztą jak wszystkie Doroty. Brak słów, aby opisać zachwyt nad tą pracą :)

Janette pisze...

Stunning, your creations are always so beautiful and well thought out...thankyou for sharing.x

Magda Łuczak Art pisze...

O, Dorotko! GENIALNY album! Jesteś Mistrzynią!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)