Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 28 lipca 2016

"So happy together"

Witajcie,
dzisiaj przychodzę do Was z klasycznym layoutem z naprawdę niewielkim dodatkiem mediów. Chciałam, aby był dziewczęcy i wesoły, tak jak zdjęcie, które jest jego główną ozdobą. 
  

Wokół zdjęcia powtykałam mnóstwo drobiazgów - między innymi kwiaty, papierowe rurki, sznurek, wycięte wykrojnikami serwetki. Znalazły się również gwiazdki z kalki technicznej, które ozdobiłam za pomocą embossingu na gorąco - użyłam białego oraz złotego pudru. Dzięki temu zwykła kalka stała się ciekawym i oryginalnym dodatkiem. 

Świetnym dopełnieniem zdjęcia jest naklejka Family Portraits
 

Pudrami do embossingu potraktowałam również tekturki.
 


Nie mogło zabraknąć również kolorowych mediów. Całą kompozycję ułożyłam na tle namalowanej gwiazdy, jednak gdzieś ona zginęła pośród kolejnych warstw i dodatków :) Do tego dużo chlapań farbkami Twinkling H2O's oraz akrylowymi z serii Art Alchemy i praca skończona.
  

  
Pozdrawiam Was serdecznie,
Kasia
  
Wykorzystane produkty:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)