Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 11 lipca 2016

Zlotowe wspomnienie


Hej kochani :) 
Ostatnio pogoda w Trójmieście nas nie rozpieszcza, więc zasiadając do scrapowania postanowiłam sięgnąć po radosne zdjęcie sprzed miesiąca - z warszawskiego zlotu scrapowego. Mogliście zobaczyć już to zdjęcie na scrapkowym Instagramie :) Było ciepło, pozytywnie, mega sympatycznie, a czas na stoisku upłynął mi w przemiłym towarzystwie. 
To duże szczęście współpracować z tak fajnymi, kreatywnymi dziewczynami!
 
 
Jako bazę wykorzystałam "drewniany" papier z kolekcji "Sn@p Basics" Simple Stories - to prawdopodobnie moja ulubiona kolekcja ostatnich miesięcy. Drewniane motywy są według mnie super uniwersalne - nadają się dosłownie do wszystkiego :) 
Do tego fragmenty papierów firm Maja Design i Prima.

 
W tle oczywiście musiałam nieco delikatnie pomediować ;) Cieniutka warstwa gesso, do tego kilka jasnych odcieni farb Distress roztartych mokrą chusteczką, pasta strukturalna nałożona przez maskę. Efekt jest subtelny, ale jednak urozmaica tło i dodaje mu nieco charakteru. Pamiętajcie - diabeł tkwi w szczegółach :) 
 
 
Lubię w swoich pracach wykorzystywać odrobinę blasku. Na przykład złote naklejki MAMBI albo metaliczną farbkę (Prima) roztartą palcem po brzegach papierów. To taki niewielki akcent, ale jednak pozwala zaakcentować brzegi papierów. 
 
 
Nie mogło też zabraknąć mojego ulubionego pudru do embossingu Stampendous z serii Aged - posypywanie niem tła i uzyskiwanie efektu mieniącego się "piaseczku" zawsze jest dla mnie magicznym rytuałem :) A dobra wiadomość jest taka, że na scrapkowych półkach właśnie pojawiło się uzupełnienie tych pudrów!
 

Życzę Wam ciepłego kreatywnego tygodnia!
pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)