Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 13 sierpnia 2016

Tagi z czarnym tłem - kurs Doroty

 
Myślę, że dzisiejszy kurs spodoba się wszystkim, którzy boją się pracy z czarnym gesso.

  
Przygotowałam dwa tagi, mogą być tekturki lub wycięte z wykrojnika.
Ja moje tagi odrysowałam od tagów-tekturek i wycięłam z papieru do akwareli 300 gr, a następnie przez maskę nałożyłam białe gesso.

    
Po dokładnym wysuszeniu pomalowałam tagi czarnym gesso.


Wybrałam 3 kolory farb metalicznych, użyłam firmy Pentart, ale możecie użyć jakie posiadacie lub macie możliwość zakupu.
Pomalowałam nieregularnie wszystkimi trzema kolorami.
Następnie palcem na wysuszoną powierzchnię naniosłam pastę woskową w kolorze zielonym i niebieskim. Czarne tło sprawia, że kolory nabierają nowego charakteru i stają się bardziej wyraziste.




Wybrałam dwie tekturki z kolekcji Mehendi i również pomalowałam czarnym gesso i pokryłam woskowa pastą.

  
Przykleiłam kartki starej książki na grubszy papier, odbiłam stempel z liściem i wycięłam.

  
Teraz już możecie udekorować swoje tagi jak tylko chcecie, zobaczcie jak ja to zrobiłam.

  
Na koniec na gotowe tagi palcem naniosłam delikatną złotą pastę woskową, a następnie dodatkowo delikatnie dotknęłam białą farbą akrylową. Mam nadzieję, że teraz praca z czarnym gesso stanie się łatwa i przyjemna :)

Pozdrawiam,
Dorota

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)