Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 5 września 2010

design team

Sprawiłyście mi niesamowitą niespodziankę!! Zostawiacie tyle wspaniałych komentarzy, że aż serce rośnie! Bardzo dziękuję Wam za Waszą życzliwość i ciepłe przyjęcie. Za wszystkie maile, notatki na blogach, życzenia i gratulacje. Jesteście niesamowite! oxox

Dziś chciałabym Wam przedstawić Design Team sklepu. Do współpracy zaprosiłam trzy wspaniałe i doskonale rozpoznawalne w swoich stylach scraperki - Anai, Betik i Finnabair. Razem tworzymy czteroosobowy zespół, który będzie dzielić się z Wami swoimi pracami i mamy nadzieję - inspirować Was. Będziemy też pokazywać zastosowanie rozmaitych mediów i preparatów a także stopniowo przybliżać, co czym jest i w jaki sposób tego użyć.

A oto sylwetki projektantek naszego DT:

Anai
 

Scrapbookingiem zajmuję się od grudnia 2007 roku, ale tak naprawdę od dzieciństwa zajmowałam się różnego rodzaju rękodziełem. Kocham papiery, błyskotki, różne media, lubię też surowość tektury, wszelkiego rodzaju metalowe dodatki i materiały. Szczególny jednak nacisk w swoich pracach kładę na wyrażanie emocji i kolory. Lubię łączyć różne style, mieszać techniki, dodawać nowych "smaków" - i nie dotyczy to tylko scrapbookingu :) 

Uwielbiam testować nowe materiały, preparaty i ozdoby. W moich pracach błyskotki w stylu glamour przeplatają się z cięższym "brzmieniem" na granicy grunge'u; pojawiają się postarzenia, przedarcia i przeszycia, intensywne kolory ustępują miejsca delikatnym pastelom i odwrotnie, a wszystko to staram się doprawić szczyptą cytatów (muzycznych i nie tylko).

Scrapbooking stał się dla mnie okazją do wyrażania siebie, do utrwalania wspomnień, ale też do obdarowywania innych ludzi wytworami moich własnych rąk. Szalenie cenię sobie to, że mogę od czasu do czasu oderwać się od szarej rzeczywistości i zatopić w kreatywnym świecie papierów i błyskotek, gdzie nie ma w zasadzie żadnych granic - poza naszą wyobraźnią! :)

Betik
 

Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się całkiem przypadkowo w 2008r. Poprzez stopniowe odkrywanie różnych blogów i tego co na nich oglądałam, nabrałam ochoty, żeby sama coś popróbować.. i tak już zostało. Próbuję do dziś a moje przypadkowe odkrycie przerodziło się w pasję, której dziś poświęcam większośc wolnego czasu. Dzięki scrapbookingowi mam swój mały kawałek przestrzeni, który pozwala mi wyrażać samą siebie oraz pomaga odreagować codzienne obowiązki. Chyba nie mam określonego stylu w jakim pracuję ale ponieważ jestem niepoprawną romantyczką, moje prace posiadają ten własnie odcień. Uwielbiam tworzyć kartki, ale coraz mniej boję się też innych form. Zaproszenie do DT jest dla mnie wielkim wyróżnieniem.

Finnabair (czyt. Finawar), albo po prostu Finn


Nazywam się Anna Dąbrowska – Pękocka, z wykształcenia jestem pedagogiem, z zawodu człowiekiem wielozadaniowym a z zamiłowania nałogowo param się rękodziełem artystycznym. Mieszkam w Warszawie wraz mężem – Jędrkiem – który na szczęście rozumie i wspiera moją pasję, psem i 2 papugami.

Mam niespokojną naturę, więc interesuje mnie 100 rzeczy na raz, a najbardziej te, które dają mi możliwość rozwoju a zarazem wyrażania tego, co czuję, twórczej swobody. Przygodę z rękodziełem zaczęłam od decoupage a na przełomie 2007 i 2008, spróbowałam sił w scrapbookingu... i wpadłam po same uszy! Kolejnym krokiem było odkrycie technik Tima Holtza i wprowadzenie do moich prac elementów mniej tradycyjnych, takich jak farby, spraye, maski, czyli odkrycie szeroko pojętego nurtu mixed-media, którego możliwości są tym, co nieustannie mnie inspiruje. Uwielbiam kombinować, mieszać materiały i techniki, eksperymentować... i nie przeszkadza mi, kiedy mam palce brudne od tuszu:) Czasem najbardziej zaskakujące połączenia dają najciekawsze efekty!

Obecnie projektuję, sporadycznie wykonuję prace na zamówienia i przede wszystkim tworzę dla przyjemności. Jestem pewna, że dołączenie do grona projektantek w Scrapki.pl będzie dla mnie z jednej strony wspaniałym wyzwaniem, możliwością twórczego rozwoju a z drugiej możliwością zaznajomienia rodzimych crafterek z technikami i produktami znanymi i lubianymi na świecie. Zapraszam do wspólnej twórczej podróży w gronie utalentowanych dziewczyn:)

Tusia
 

Mam to niesamowite szczęście, że robię, co kocham i kocham, co robię. Scrapbookingiem cyfrowym zafascynowałam się wkrótce po urodzeniu córki. Dość szybko zaczęłam obserwować prace wykonywane z papieru. Umiejętności wielu scraperek wzbudzały we mnie absolutny podziw . Ale w końcu zdecydowałam, że dopóki nie spróbuję, nie będę wiedziała, czy ja też tak potrafię. I tak już zostało. Bez scrapowania nie wyobrażam sobie już życia. Wciągnęło mnie bez reszty i nie puszcza :)
 
To, co lubię robić najbardziej, to LO-sy i ATCiaki. Ukochane techniki, bez których nie wyobrażam sobie scrapowania, to tusze, tusze i jeszcze raz tusze :) oraz szycie, perfect pearls,  farba, stemple i papier. Mogę przeżyć bez kwiatów, bez wstążek, ale z pewnością nie bez powyższych :) Moim ulubionym designerem projektującym scrapowe przydasie jest Tim Holtz.
Niezwykle się cieszę, że będę razem ze scraperkami z DT projektować i inspirować Was. Jestem przekonana, że scrapbooking to nośnik radości, kreatywności i możliwości wyrażenia siebie. Bądźcie z nami, a same się przekonacie.
 
Już jutro pojawi się pierwszy inspiracyjny post - a dziś, życzę Wam słonecznej niedzieli i duuuużo wypoczynku :)

3 komentarze:

JaMajka pisze...

Wspaniały zespół :) Czekam z niecierpliwością na Wasze prace :) Pozdrawiam wszystkie dziewczyny z drużyny!

Karmeleiro pisze...

już nie mogę doczekać się Waszych inspiracji!

anai.pl pisze...

ach! jakie to fajne uczucie znaleźć się w takim towarzystwie :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)