Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 13 października 2013

Kopertówka ślubna


Październik to wciąż sezon ślubny, więc moja dzisiejsza inspiracja związana jest z tym tematem właśnie. Przygotowałam kopertówkę, której odrobinę rozbudowałam boki. Niektórzy mówią, że wygląda trochę jak portfel :) 


Całość utrzymana jest w delikatnych, pastelowych różowościach. Na zewnątrz możecie dopatrzyć się papieru z kolekcji Messy Head 7 Dots Studio (uwielbiam tę kolekcję!), natomiast środek to papier z dużo starszej, ale przepięknej kolekcji Pretty in Pink firmy Glitz, której jeszcze troszeczkę uchowało się w sklepie :) 


Całość jest raczej prosta - jedynym ozdobnikiem jest "zamknięcie" kartki, gdzie nie mogło zabraknąć romantycznych kwiatów, tiulu, perełek w płynie... W środku zaś (dzięki rozbudowanym bokom właśnie) zmieści się nie tylko wkładka z delikatnie zdobionymi życzeniami, ale i całkiem sporo różnego rodzaju "załączników" :))


Czy wspominałam już, jak bardzo lubię kolor różowy? :)
Pozdrawiam
Betik

A to użyte przeze mnie materiały:

4 komentarze:

hania739 pisze...

Cudna :)

Ja pisze...

Przepiękna

Arleta pisze...

elegancka

Alegria pisze...

Świetna praca i rewelacyjna forma :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)