Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 16 stycznia 2014

Tydzień Inspiracji - ZIMNO - odsłona 2


Zima w tym roku jest dla nas wyjątkowo łaskawa, a właściwie prawie wcale jej nie ma, ale chyba nasz styczniowy Tydzień Inspiracji trochę ją przywołał... :) Tym razem moja kolej, więc oto i moja interpretacja:


Ostatnio pokochałam miksowanie przeróżnych kolekcji. Tym razem padło na papiery Echo Park, Prima Marketing, MME i October Afternoon. Wraz z nową miłością przyszło też postanowienie, aby używać więcej dodatków! Jak postanowiłam, tak też zrobiłam ;)


W kwestii dodatków na tej pracy króluje Studio Calico, ale i Glitz, i Prima również znalazły swoje miejsce.


A wszystko to przyczyniło się do powstania mini scrapa ze zdjęciem z pewnego baaardzo zimnego, ale zarazem niezwykle przyjemnego dnia w Bieszczadach :)
Pozdrawiam nie zimno, lecz cieplutko ;)
Asia

A oto moja lista materiałów:

Brr, zimno na naszym blogu, zimno! Czekamy na Wasze prace i czekają wspaniałe nagrody - bon na zakupy i zestawy-niespodzianki produktów ze sklepu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)