Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 15 marca 2014

Tydzień Inspiracji - KOBIETA - odsłona 1

Witajcie Kochani,
tak, tak, mamy 15 marca, a zatem czas na start naszej comiesięcznej zabawy - Tygodnia Inspiracji. Tym razem słowem, które wybraliśmy dla Was i którym inspirował się nasz Design Team, jest słowo "KOBIETA". Ogrom znaczeń, ogrom emocji, ogrom możliwości, prawda? :) Jakby nie patrzeć, większość z nas, czytających te słowa, to kobiety właśnie, więc mamy na ten temat co nieco do powiedzenia i wyrażenia ;) Dlatego mamy nadzieję, że dacie się zainspirować.
Na zwyciężczynię tej edycji wybieraną przez nasz DT czeka jak zawsze bon do sklepu, a na dwie losowo wybrane osoby - piękne niespodzianki z naszego sklepu :) Na przygotowanie i pokazanie nam prac macie czas do niedzieli, 23 marca, do północy. A dziś jako pierwsza będzie nas inspirować Gościnna Projektantka Marca, Beata_oln.


KOBIETA w mojej interpretacji to bardzo kobiecy scrap - z kobietą w roli głównej. I zamknięta w kadrze wzruszająca chwila warta wspomnień.
Od pewnego czasu tematyka ślubno-weselna zdominowała "Moją twórczość radosną", więc i tym razem sięgnęłam po kolejne ciekawe zdjęcie Mojej Ulubionej Panny Młodej, czyli synowej, wtulonej z błogim spokojem w ramiona męża.


Kobiecości i romantyzmu pracy dodają kwiatki i koronki oraz stosowne napisy i sentencje. Wykorzystałam papiery oraz arkusze naklejek i elementów do wycinania m.in. z kolekcji Echo Park "Victoria Gardens", Teresy Collins "Everyday moments", Galerii Papieru "Tea for Two" i "Hello Pastel" Primy. Artykuły tych producentów regularnie pojawiają się w ofercie sklepu i równie regularnie znikają z półeczek. Ale dzięki opcji PRZEDSPRZEDAŻY nareszcie można sobie zamawiać wymarzone zestawy papierów z dodatkami i inne znalezione w sieci scrapowe ciekawostki niemal zaraz po ich premierze :)


Co jeszcze?  Jeden dziurkacz brzegowy, dwa wykrojniki, trochę samoprzylepnych kryształków oraz dużo, dużo radości z tworzenia. Myślę, że mimo połączenia wielu kolekcji, wszystkie elementy stworzyły spójną, ciekawą i... kobiecą całość.    


Mam nadzieję, że udało mi się Was troszkę zainspirować.. Pozdrawiam serdecznie i jestem niezmiernie ciekawa Waszych interpretacji naszego tematu na Tydzień Inspiracji.
Beata

A tutaj możecie już wklejać linki do swoich prac - przypominamy tylko, że nie mogły one być publikowane przed ogłoszeniem naszego wyzwania :)


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Śliczne LO, piękne wiosenne kolory i tyle tutaj roślinności. Jak w ogrodzie co idealnie pasuje do zdjęcia.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)