Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 16 marca 2014

Tydzień Inspiracji - KOBIETA - odsłona 2


Żurnal na moim biurku pojawia się bardzo rzadko, dlatego jeszcze nigdy nie było okazji, by podzielić się z Wami jakimś wpisem. Aż do teraz, kiedy poczułam, że tematu kobiecego Tygodnia Inspiracji nie mogę zinterpretować inaczej niż właśnie w żurnalu.


Użycie papierów ograniczyłam tylko do kilku skrawków z papierów 7Dots Studio i MME, skupiając się bardziej na zbudowaniu tła za pomocą stempli, mgiełek i Crackle Accents.


Aby całość jakoś ujednolicić, a zarazem podkreślić poszczególne elementy, w ruch poszedł biały pisak, który jest absolutnie fenomenalny i przyznam szczerze, że byłam zaskoczona jego pokryciem czarnych elementów :)


I to tyle ode mnie tym razem. Pozdrawiam serdecznie i z niecierpliwością czekam na Wasze kobiece prace!
Asia

A tutaj użyte przez mnie materiały:
A na Wasze prace czekamy do przyszłej niedzieli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)