Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 17 marca 2014

Tydzień Inspiracji - KOBIETA - odsłona 3



W tym miesiącu nasz scrapkowy Tydzień Inspiracji ma bardzo specjalne hasło przewodnie: Kobieta.
Długo się zastanawiałam, z której strony podejść do tego tematu. Kobieta to dla mnie temat rzeka. W zasadzie każda z moich prac ma w sobie dużą dawkę kobiecości - bez względu na użyte produkty, styl czy okazję.
Tym razem jednak skupiłam się na Dniu Kobiet, który miałam okazję spędzić w bardzo wyjątkowych okolicznościach. Razem z moją mamą i Patrycją wybrałyśmy się na zajęcia z szydełkowania z użyciem taśm bawełnianych :)
Całkiem kobiecy sposób na spędzenie tego dnia, prawda?

Niedawno po raz kolejny oglądałam piękny film sprzed prawie 20 lat - "How to Make an American Quilt" i nie mogę się oprzeć skojarzeniom. Jak wiele siły jest w takich kreatywnych kobiecych spotkaniach, jak wiele różnych przeplatających się historii, różnych dróg życiowych, smutków i radości, różnic i podobieństw. A wszystko to schodzi na drugi plan, gdy kobiety zasiadają, żeby coś wspólnie tworzyć.






Połączyłam tu przede wszystkim dwie kolekcje - baza to piękny papier z kolekcji MME "Chalk Studio 2", a reszta dodatków pochodzi głównie z kolekcji Prima "Free Spirit". Do tego naklejki z "Illumination" (pasują zawsze i wszędzie ;) ), odrobina mediów i praca gotowa.
Nie wiem, czy to emocjonalny stosunek do tych zdjęć, czy siła kobiecości bijącej ze scrapa, ale naprawdę bardzo tę pracę lubię :)



Kwiatowy wzór na papierze bazowym (czy nie kojarzy się Wam trochę z wzorami haftów?!) jest piękny sam w sobie, ale postanowiłam dodatkowo go podkreślić - częściowo pokryłam go specjalnym proszkiem do embossingu firmy Stampendous "Aged Rose". Jego wyjątkowość polega na tym, że w jednym proszku mamy różnokolorowe drobinki - w tym wypadku róż z czernią i bielą oraz większe złote drobinki. Po roztopieniu uzyskujemy ciekawą niejednolitą powierzchnię.



Większość skrawków, które wykorzystałam pochodzi z papieru "Free Spirit - Hippie". Papier ten przypomina wyglądem patchowork i podobnie, tylko bardziej przestrzennie, poukładałam moje skrawki na pracy. Do tego nieco pozornie nie pasujących do siebie dodatków, odręczne szycie i już mam swoją własną kolejną kobiecą historię zamkniętą na kawałku papieru.
Czyż to nie piękne?
Pozdrawiam
Anai

Lista użytych materiałów:

A na Wasze prace czekamy do niedzieli 23.03. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)