Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 16 kwietnia 2014

Tydzień Inspiracji - RADOŚĆ - odsłona 2


Radość – bez wątpienia temat kwietniowego Tygodnia Inspiracji jest wręcz idealny dla mnie :) Niezależnie od tego co się dzieje, staram się zawsze znajdować radość w małych rzeczach i o tym właśnie jest mój layout.


Choć kolejny raz sięgnęłam po niezawodny duet „Illumination” i „Chalk Studio”, to jednak pierwszy raz odważyłam się użyć ciemnej strony papieru jako bazy scrapa. Troszkę rozjaśniłam go tuszem Chalk Edger nakładanym przez maskę – czy widzicie jak jasny, pastelowy kolor pięknie pokrył ciemny papier? Była to bardzo miła niespodzianka i już wiem, że niedługo zaopatrzę się w kolejne kolory (na sklepowych półkach dostępnych jest ich aż kilkanaście, teraz również biały, na który szczególnie czekałam :)).


Całość rozjaśnia też kolorowa kompozycja, dzięki której scrap nie jest ani trochę ponury, czego troszkę się obawiałam ;) Papiery, naklejki, papierowe elementy – wszystko to dobrze ze sobą współgra (a przynajmniej mam taką nadzieję ;)) dzięki Distressowi „Vintage Photo” :) A do tego troszkę kolorowych perełek, złotych chlapnięć, które pięknie mienią się w słońcu, optymistyczny tytuł i radosny layout gotowy!


Nie ukrywam, że gdy na niego patrzę, na mojej twarzy od razu pojawia się wielki uśmiech :)
A teraz już nie mogę się doczekać Waszych radosnych prac!
Pozdrawiam serdecznie
Asia


Lista materiałów:

Czekamy na Wasze radosne prace :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)