Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 3 lipca 2014

Morskie klimaty na kartce Enczy

 
Nie wiem, czy to niedawne pobyty nad morzem, czy urok nowych kolekcji, ale trudno mi ostatnio oprzeć się morskim klimatom :) Dlatego kartka, którą przygotowałam na dziś, też zanurzona jest w tych nastrojach i kolorach.


W roli głównej wystąpiła kolekcja UHK „Naval Treaty”. Zestawienia kolorów w tej kolekcji są naprawdę urzekające.


Do tworzenia delikatnych warstwowych kompozycji bardzo często używam ostatnio wykrojników Primy. Od kiedy te cudne ażurowe wzory ujrzały światło dzienne, jestem ich zagorzałą fanką. Tu zastosowałam serwetkę i wykrojnik-kwiaty. Ten drugi znajdziecie teraz na półkach sklepu, ten pierwszy pojawi się już niebawem :)


Ciekawa jestem, czy dla Was także lato ma kolory morza…

Pozdrawiam
Encza

Użyte produkty:

3 komentarze:

iluszka pisze...

Obłędne... Aż chce się nad morze ;)

arelierbymary pisze...

tyle się dzieje na tej pięknej kartce :)

ewa61 pisze...

oczywiście, że lato ma kolory morza! śliczna!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)