Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 18 lipca 2014

Radosny scrap JaMajki

 
Witajcie :)
Dziś mam dla Was mniej mediową pracę - jasny wesoły scrap. Zdjęcia, które postanowiłam oscrapować są radosne i kolorowe, chciałam więc, żeby ich oprawa była równie radosna.


W tym celu jako bazę wykorzystałam dwa papiery Pink Paislee - jeden w drobne napisy z serduszkami, zaś dla równowagi drugi papier jest w proste, geometryczne wzory.


Na tej bazie postanowiłam dodać odrobinę chlapnięć żółtym glimmer mistem oraz wzór nałożony przez maskę za pomocą błękitnego tuszu distress.


Różnokolorowe akcenty z kilku papierów uzupełniły kompozycję, zaś za pomocą napisów, aparacików, serduszek oraz płóciennych bannerków dodałam pracy więcej koloru i wesołości :)


Moim odkryciem, którym chcę się z Wami podzielić są kawałki płótna w kształcie bannerków - można je przewlec przez sznurek czy drucik, gdyż mają porządnie zamocowane "oczka" metalowe. Bannerki są elastyczne, dzięki czemu można je dopasować do pracy. Chętnie poeksperymentuję jeszcze z tą ciekawą ozdobą :) 

Pozdrawiam serdecznie
JaMajka

Materiały, które wykorzystałam:

1 komentarz:

Ela 17 pisze...

Wesoła i kolorowa praca,śliczna

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)