Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 21 lipca 2014

Twórcze biurko Gosi

 
Witajcie!
Dziś przybywam do Was z kolejnym scrapem. Chcę Wam pokazać bardzo częsty ostatnimi czasy widok mojego biurka. Uwielbiam swoje hobby! Zawsze do wszystkiego miałam słomiany zapał, tym razem po raz pierwszy jestem konsekwentna i bardzo to lubię. Miło jest znaleźć odskocznię od życia codziennego, bo nie sama nauką i pracą człowiek żyje. Ja swoją znalazłam :)

Dzisiejszy layout jest bardziej stonowany, do jego przygotowania wykorzystałam papier i dodatki 7 Dots Studio z kolekcji Illumination.



Ogromną ozdobą są wycinane karty Jillibean Soup.


No i oczywiście wisienka na torcie - tytuł. Co bym zrobiła, gdyby nie cudne Primowe alfabety?! ;)


Życzę Wam kreatywnego dnia!
Gosia

Materiały, które wykorzystałam:

1 komentarz:

sajciastyczna pisze...

totalnie inspirujący scrap! Gosia ma ten styl <3

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)