Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 25 października 2014

Notes & Things

Hop hop!
Mam nadzieję, że w weekend humory Wam dopisują? :)
Mój jest bardzo dobry, a to za sprawą ostatniej paczki, która przyleciała do mnie z samymi nowościami, a mowa tutaj m. in. o kolekcji  Create Paper "Notes & Things". Długo na nią czekałam i z jednej strony jak najszybciej chciałam ją pociąć, a z drugiej chciałabym jeszcze na nią po prostu popatrzeć i pozachwycać się (też tak macie? :))
Z racji, że nie lubię ograniczeń, połączyłam kilka elementów z innych kolekcji.
Tym razem wiedziałam jaką kolekcję chcę wykorzystać, pozostał mi wybór zdjęcia. Ze wszystkich, które przeglądałam, to wpasowało się najlepiej. Zrobiłam je pewnego jesiennego, jeszcze ciepłego, poranka, po powrocie z pracy. Szybko pobiegłam do domu po aparat, żeby uwiecznić ten cudny widok pajęczej sieci oplatającej mój malinowy krzaczek. I jak Wam się podoba? Czy i Wy lubicie fotografować przyrodę? :)


Nie mogłam się powstrzymać i musiałam wykorzystać tego słodkiego motylka.



Wiecie, że do scrapów bardzo lubię używać serwetki. Naklejki z kolekcji Kaisercraft "Mix & Match" to naprawdę bardzo fajna alternatywa.


Życzę Wam udanego, scrapowego dnia.
Smile_Art

Materiały, które wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)