Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 23 października 2014

Szczególny wpis...

Październik jest miesiącem profilaktyki raka piersi i z tego właśnie powodu powstała moja maleńka praca. Zastanawiałam się co zrobić, żeby zachęcić Wszystkich do regularnych badań. Oczywiście to sprawa każdej z nas, co robi ze swoim życiem, ale może mając taki maleńki, różowy notesik będzie nam łatwiej pamiętać o badaniach wpisując kolejne daty aż do stu lat albo i dłużej?



Dla mnie październik jest okresem szczególnym, bo właśnie w tym miesiącu odeszła moja Mama - przegrała walkę z rakiem. Wtedy, 18 lat temu, mój świat nagle się zawalił, bo miałam tylko Ją, najdroższą osobę na świecie, pogodną, szlachetną i skromną. Ten dzisiejszy wpis, może trochę zbyt osobisty... jest poniekąd przestrogą i prośbą - badajmy się same i namawiajmy inne kobiety. Oby nikt nigdy nie był sam z powodu straty najbliższych, bo nie zrobił wszystkiego co mógł zrobić.  


Ja już się zapisałam na badanie, a Ty ?


Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)