Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 23 grudnia 2014

Grudniowe pierniczki

Witajcie!
Odkąd pamiętam, w grudniu zajmowałam się pieczeniem pierników. Trochę z babcią, trochę z mamą, od pewnego czasu sama lub z siostrą. Tym razem jakoś zabrakło mi na nie czasu, jednak dokopałam się do starszych zdjęć :) To właśnie je wzięłam na warsztat i przygotowałam dla Was ostatniego scrapa w tym roku.


Idealnie podpasowały mi papiery Galerii Papieru z kolekcji "Przesyłka Ekspresowa".
Pobawiłam się trochę moją nowiusieńką maszynką i cudnymi wykrojnikami :)


Pobazgrałam po papierach i chlapnęłam tu i tam. Obowiązkowo musiałam dodać enamel dotsy, a także alfabet Primy :)



Na koniec chciałabym skorzystać z okazji i złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia świąteczne, dużo miłości, czasu spędzonego z rodziną, spokoju i czasu na scrapowanie, oczywiście!! :**
Do zobaczenia w Nowym Roku!

Ściskam,
Smile_Art

Produkty, które wykorzystałam:

1 komentarz:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)