Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 4 lutego 2016

"Jak we śnie" w wersji ślubnej

Witajcie kochani :)
Zwykle prezentuje Wam tutaj bardziej lub mniej mixed-mediowe prace :) Takie lubię najbardziej!
Ale i mnie zdarza się czasem zrobić coś głównie papierowego. Na przykład Weselną Księgę Gości :)
Wykorzystałam tutaj głównie papiery z kolekcji "Jak we śnie" Galerii Papieru - naprawdę skradły moje serce :) Piękne błękity w połączeniu z różem i żywą zielenią wyglądają bardzo urokliwie. Dla urozmaicenia dodałam trochę beżu (papier z napisami ze starszej kolekcji Primy i ażurowa tekturka ze Scrapińca) oraz bieli.
 

Główna ozdoba to piękny biały kwiat Petaloo. Jestem w tych kwiatach niezmiennie zakochana. Są szalenie eleganckie i urocze, a dzięki temu, że wykonane są z materiału, a nie papieru - są bardzo mięciutkie, co ułatwia ułożenie kompozycji.
 

Dodałam też kilka mniejszych kwiatków Petaloo dla wzbogacenia całej pracy.
 

Biały papier wizytówkowy to również mój "must have". Świetnie nadaje się na karty albumu; można też na nim drukować napisy, a także wycinać z niego różne elementy na przykład wykrojnikami. Odrobina białych dodatków zawsze rozjaśnia pracę i dodaje jej eleganckiego charakteru.
 

Mediowo bardzo się ograniczyłam. Odrobina tuszu Distress Vintage Photo na brzegach, trochę białej farby Dylusions i różowe kropeczki wykonane farbką Claudine Hellmuth. Niewiele - ale wystarczy, żeby praca miała trochę więcej niepowtarzalnego charakteru :)
 

Do kompletu wykonałam także podziękowania dla rodziców - proste, czyste, eleganckie. Czasem mniej znaczy więcej :)



pozdrawiam serdecznie
Anai

wykorzystane produkty:

1 komentarz:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)